Translate

3 Mart 2014 Pazartesi

 
Efe'mizin hikayesi; Mehtap kızımız hamile sonunda. Ailece çok mutlu olduk beklenen bebeğimiz geliyor nihayet diye. Cinsiyeti ne acaba derken ultrason raporuyla bir oğlumuz olacak dedi Mehtap. Son aylar azıcık sorun yaşadık, erken mi gelecek ne:) Hayırlısıyla bir doğsa oğlumuz... Tüm hazırlıklar en ala şekilde tamamlandı Tabi doğum kurabiyelerini hazırlamak da bana düştü. Büyük bir heyecanla ve şevkle hazırladım tüm cupcake topperlarını. Hele Efe'cik beklenen tarihten önce gelince yarım günde cookielerini yapıp hastaneye  cookie ağacını nasıl yetiştirdim bir ben bir de Allah bilir. Daha sonra cupcake'leri ve pastasını hazırladım, eve gelen konuklar için:)
Ve Efe'mizin 1. yaş günü. Mehtap'ın yeni evinde parti var. Kim yapacak pastasını peki:) Tabi de Nadide teyzesi. Önce temayı seçmek lazım. Hiç düşünmedim winnie the pooh temasına karar verirken. Winnie Efe'nin en çok sevdiği oyuncağı çünkü. Ve işte Efe'nin çok çok özenerek yaptığım doğum günü pastası.  Tekrar  Nice Yıllar Efe'cim; Çok güzel sağlıklı bir ömür dilerim sana; Doğum günün kutlu olsun:) 
Not: Pastanın detaylı fotoğrafları için Doğum Günü / Birthday  bölümüne bakınız
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder